دستگاه خوشبو کننده خودرو پازیلو

بخور سرد فندکی اتومبیل Nanum


بخور سرد فندکی اتومبیل Nanum در واقع خوشبو کننده فندکی خودرو میباشد که براحتی میتوانید هوای داخل ماشین را مطبوع و پاکسازی نماید ، پازیلو ارائه دهنده خوشبو کننده برقی ماشین اورجینال بوده و شما با خرید دستگاه خوشبو کننده خودرو میتوانید از رانندگی لذت تمام را ببرید و آسوده نقل مکان کنید .

خوشبو کننده برقی ماشین

  • ظرفیت مخزن : ۵۰ میلی لیتر
  • کلید پاور :لمسی
  • کیفیت عالی
  • ابعاد : ۵۶ میلی متر * ۱۶۴ میلی متر
  • دو حالت مداوم و با فاصله
  • حداکثر فضای مناسب داخل خودرو
  • قابلیت اضافه کردن خوشبو کننده

خوشبو کننده فندکی خودرو

بخور سرد فندکی اتومبیل Nanum در داخل خودرو و به خروجی فندک اتومبیل متصل شده و میتوان مواد خوشبو کننده و ضد احتقان بینی هم به آب داخل آن اضافه کرد . این دستگاه بخار ساز مخصوص خودرو با برق معمولی خودرو کار می کند و برای کسانی که در شهر های صنعتی و آلوده زندگی میکنند . و همچنین کسانی که از بیمارهای ریوی و آسم رنج می برند، مناسب است . دستگاه بخور خودرو بصورت اتوماتیک بعد از دوساعت خاموش و فضای اتومبیل شما رامرطوب می سازد دستگاه بخور سرد  اتومبیل Nanum میتواند با افزایش رطوبت از خشکی پوست، گرفتگی بینی، گرفتگی گلو پیشگیری کند این وسیله بهترین انتخاب برای تامین رطوبت هوا در محیط بسته و آلوده می باشد .

همچنین شما میتوانید در داخل دستگاه مقداری مایع اسانس خوشبوکننده بریزید تا  به عنوان یک خوشبوکننده داخل اتومبیل شما هم عمل کند دقت داشته باشید فقط چند قطره اسانس داخل آب این دستگاه بریزید کافی است (مثلا ۳ الی ۵ قطره) تکنولوژی اولتراسونیک دارای یک دیافراگم فلزی است که با فرکانس فراصوت مرتعش گردیده آب را به صورت مه به فضای اطراف پراکنده می کند این دیافراگم در دستگاه بخور سرد فندکی اتومبیل Nanum استفاده شده است انتقال انرژی به درون آب و تبدیل آن به بخار در اندازه ۱ تا ۵ میکرون و جهش آن به بیرون است این عمل در این دستگاه توسط یک فن کوچک انجام می گیرد درحالیکه یونی که از این دستگاه متصاعد میشود تازگی و رطوبت خاصی را در داخل اتومبیل پخش می کند.

دستگاه خوشبو کننده خودرو

دستگاه بخور سرد فندکی داخل خودرو دارای دو حالت برای پخش بخار است درحالت اول که بخار سرد مداوم پخش میشود و حالت دوم که برای خوشبوکنندگی یا ضدسرماخوردگی است استفاده میشود درحالت دوم بخار با تغییر رنگ و لمس علامت پاور ایجاد می شود بلافاصله بخار با فاصله (نه بصورت مداوم) در فضا پخش می شود همچنین شما میتوانید دستگاه بخور سرد رومیزی را نیز از فروشگاه پازیلو تهیه کنید و در آپاراتکلیپ این محصول را مشاهده نمایید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.