برس حمام برقی spin spa پازیلو

برس حمام برقی spin spa


برس حمام برقی spin spa در واقع یک برس برقی و برس حمام میباشد که کاربرد فراوانی امروزه پیدا کرده ، باتوجه به کمبود آب و مخصوصا سخت بودن برس زدن پشت این بدن شور برقی را متمایز کرده است . پازیلو این لیف برقی را به صورت اورجینال با قیمت مناسب ارائه میدهد ، دسته بلند این دستگاه امکان شستشوی راحت نقاطی از بدن که دسترسی به آن مشکل است را برایتان ممکن می سازد اسپین اسپا Spin Spa قادر است به راحتی سلول های مرده پوست را پاک کند و پوست شما را شاداب و جوان سازد و به راحتی شفافیت و تمیزی رابه پوست شما هدیه دهد و با ماساژ دادن سبب رفع خستگی بدن گردد .

برای آن ها که دنبال بهترین ها و با کلاس ترین ها هستند و به خودشان اهمیت می دهند .

با دستگاه اسپین اسپا Spin Spa استحمامی دلپذیر همراه با ماساژ ملایم را تجربه خواهید کرد

ست ۵ کاره حمام اسپین اسپا با سری قابل چرخش به همراه ۵ نوع سری قابل تعویض برای تمامی قسمت های بدن استحمام راحتی را برای خانواده شما به ارمغان می آورد. ست حمام ضد آب میباشد. شستشو همراه با ماساژ، شستن آسان نقاط دور دست با چرخش 360 درجه. ضد آب و دارای 5 سری قابل تعویض، یک استحمام دلچسب همراه ماساژ ملایم

ست 5 کاره حمام  برس برقی Spin Spa فقط با قدرت ۴ باتری قلمی کار میکند و طراحی آن به گونه ای است که آب به داخل آن به هیچ وجه نمی تواند وارد شود و در اروپا و آمریکا از این محصول بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ست 5 کاره حمام در سایز واقعی شامل لیف، برس ماساژ، برس شستشو، برس پدیکور و سنگ پا، لایه بردار پوست، کیف جداگانه، قلاب جداگانه، مقاوم در برابر آب، قابل استفاده با باتری، قابل استفاده با شامپو و صابون و قابلیت چرخش 360 درجه از ویژگیهای این محصول می باشد.

لیف برقی اسپاین اسپا :

۵ سری مختلف با کارائی متفاوت است سر اسفنجی برای ماساژ ملایم، سر ماساژدهنده برای ماهیچه های سفت ، سنگ پا برای پینه ها و پوست های سفت، سر پاک کننده با برس های نرم برای شستشوی روزانه و … !

برس برقی :

از ویژگی های این برس میتوان به :

نصب و راه اندازی بسیار آسان

قدرت بالا برای شستشو

شارژ بالا نسبت به بقیه برند ها

راه اندازی مجدد سریع با ۴ باتری قلمی

دارای ست ۵ کاره

شستشو دستگاه براحتی در عرض چند دقیقه

عمر طولانی دستگاه

مناسب برای تمامی بدن ها

قیمت بسیار مناسب

و غیره اشاره نمود .

بعضی به اشتباه فکر می کنند که این برس برقی خطرناک است و می تواند ایجاد خطر برق گرفتگی نماید در صورتی که این طرز تفکر کاملا اشتباه است برس حمام برقی spin spa فقط با قدرت 4 باتری قلمی کار میکند و طراحی آن به گونه ای است که آب به داخل آن به هیچ وجه نمی تواند وارد شود و در اروپا و آمریکا از این محصول بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

فقط کافیست صابون و یا بدن شویه مورد علاقه تان را به آن اضافه کنید و اجازه بدهید دستگاه spin spa بقیه کارها را انجام دهد 

از دیگر محصولات سلامتی میتوان به سنگ پا برقی اشاره نمود که در آپارات میتوانید کلیپ آنرا مشاهده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.