دستگاه خوشبو کننده خودرو پازیلو

بخور سرد فندکی اتومبیل Nanum


بخور سرد فندکی اتومبیل Nanum در واقع خوشبو کننده فندکی خودرو میباشد که براحتی میتوانید هوای داخل ماشین را مطبوع و پاکسازی نماید ، پازیلو ارائه دهنده خوشبو کننده برقی ماشین اورجینال بوده و شما با خرید دستگاه خوشبو کننده خودرو میتوانید از رانندگی لذت تمام را ببرید و آسوده نقل مکان کنید .

خوشبو کننده برقی ماشین

  • ظرفیت مخزن : ۵۰ میلی لیتر
  • کلید پاور :لمسی
  • کیفیت عالی
  • ابعاد : ۵۶ میلی متر * ۱۶۴ میلی متر
  • دو حالت مداوم و با فاصله
  • حداکثر فضای مناسب داخل خودرو
  • قابلیت اضافه کردن خوشبو کننده

خوشبو کننده فندکی خودرو

بخور سرد فندکی اتومبیل Nanum در داخل خودرو و به خروجی فندک اتومبیل متصل شده و میتوان مواد خوشبو کننده و ضد احتقان بینی هم به آب داخل آن اضافه کرد . این دستگاه بخار ساز مخصوص خودرو با برق معمولی خودرو کار می کند و برای کسانی که در شهر های صنعتی و آلوده زندگی میکنند . و همچنین کسانی که از بیمارهای ریوی و آسم رنج می برند، مناسب است . دستگاه بخور خودرو بصورت اتوماتیک بعد از دوساعت خاموش و فضای اتومبیل شما رامرطوب می سازد دستگاه بخور سرد  اتومبیل Nanum میتواند با افزایش رطوبت از خشکی پوست، گرفتگی بینی، گرفتگی گلو پیشگیری کند این وسیله بهترین انتخاب برای تامین رطوبت هوا در محیط بسته و آلوده می باشد .

همچنین شما میتوانید در داخل دستگاه مقداری مایع اسانس خوشبوکننده بریزید تا  به عنوان یک خوشبوکننده داخل اتومبیل شما هم عمل کند دقت داشته باشید فقط چند قطره اسانس داخل آب این دستگاه بریزید کافی است (مثلا ۳ الی ۵ قطره) تکنولوژی اولتراسونیک دارای یک دیافراگم فلزی است که با فرکانس فراصوت مرتعش گردیده آب را به صورت مه به فضای اطراف پراکنده می کند این دیافراگم در دستگاه بخور سرد فندکی اتومبیل Nanum استفاده شده است انتقال انرژی به درون آب و تبدیل آن به بخار در اندازه ۱ تا ۵ میکرون و جهش آن به بیرون است این عمل در این دستگاه توسط یک فن کوچک انجام می گیرد درحالیکه یونی که از این دستگاه متصاعد میشود تازگی و رطوبت خاصی را در داخل اتومبیل پخش می کند.

دستگاه خوشبو کننده خودرو

دستگاه بخور سرد فندکی داخل خودرو دارای دو حالت برای پخش بخار است درحالت اول که بخار سرد مداوم پخش میشود و حالت دوم که برای خوشبوکنندگی یا ضدسرماخوردگی است استفاده میشود درحالت دوم بخار با تغییر رنگ و لمس علامت پاور ایجاد می شود بلافاصله بخار با فاصله (نه بصورت مداوم) در فضا پخش می شود همچنین شما میتوانید دستگاه بخور سرد رومیزی را نیز از فروشگاه پازیلو تهیه کنید و در آپاراتکلیپ این محصول را مشاهده نمایید .

شابلون طراحی قهوه پازیلو

شابلون تزیین قهوه gater


بسته شابلون ارائه شده در این فروشگاه ، شامل 16 عدد شابلون قهوه با طرح های متنوع است ، شابلون تزیین قهوه gater از بهترین شابلون طراحی قهوه و برند ها برای تزیین قهوه با شابلون میباشد که نیاز شما را به آموزش تزیین قهوه براورده میکند و دیگر نگران طراحی با دست و لیوان نیستید .

شابلون طراحی قهوه

قهوه یک نوشیدنی آرامش بخش است که مورد توجه بسیار قرار گرفته است ،و اینک برای اولین بال فروشگاه پارس تینا اقدام به ارائه شابلون تزئینی قهوه نموده است ، این محصول دارای طرح های مختلف و زیبایی است که به شما کمک می کند تا به راحتی با هر سلیقه ای یک فنجان قهوه را تزئین و سرو نمایید.

آموزش تزیین قهوه

شما با استفاده از این محصول می توانید فنجان قهوه خود را با 16 طراحی و شکل گوناگون تزئین نمایید و لذت خوردن یک فنجان قهوه گرم را دو چندان کنید.

تزیین قهوه با شابلون

از جمله طرح های این محصول می توان به طرح پاندا ، قلب ، خورشید ، پاپیون ، ماه و ستاره ، کاج ، سیب و طرح های بسیار زیبای دیگر اشاره نمود شما از این محصول جهت استفاده در منزل ، کافی شاپ ها ، رستوران ها ، هتل ها و غیره می توانید استفده نمایید شابلون تزیین قهوه gater یک شابلون طراحی قهوه میباشد که شما با خرید آن از پازیلو به آموزش تزیین قهوه بی نیاز میشوید و براحتی در چند ثانیه قهوه خود را با شابلون قهوه تزیین میکنید و تزیین قهوه با شابلون برای شما به یک لذت تبدیل میشود همچنین شما میتوانید با قلم طراحی روی قهوه پازیلو خلاقانه ، یک طرح زیبا را روی قهوه خود داشته باشید کلیپ این محصول را از شبکه آپارات میتوانید مشاهده کنید .

ویژگی های شابلون قهوه :

نام تجاری : GATER
ساخت کشور : چین
سایز هر شایبون : 8 سانتی متر
جنس : پلاستیک نرم درجه یک
قابل شستشو
دارای 16 طرح زیبا و مختلف

قلم طراحی روی دسر پازیلو

قلم طراحی spice pen


فروش ویژه قلم مخصوص طراحی روی غذا و دسر (هلیم، شله‌زرد و…)

اگر به آشپزی علاقه‌مندید و به طعم، تزئین و زیبایی غذای خود اهمیت می‌دهید قلم طراحی spice pen  مناسب شما است Cinni Bird سینی برد قلم طراحی روی دسر spice pen است که به شما کمک می‌کند غذا دسر یا نوشیدنی خود را با دقت با ادویه‌جات مختلف تزئین کنید کافی است قلم طراحی قهوه یا قلم طراحی ادویه یا قلم طراحی غذا را با یکی از این مواد دلخواه پر کنید سپس غذا یا دسر را با دقت و خلاقیت تزئین کنید.

قلم طراحی روی دسر spice pen

قلم طراحی قهوه یا قلم طراحی غذا spice pen کوچک و بسیار سبک است و در دو رنگ سفید و سیاه ارائه شده است قلم طراحی ادویه می‌تواند افرادی را که به آشپزی گرایشی ندارند علاقه‌مند کند اگر ابزار نوشتن و نقاشی روی هلیم، شله زرد، قهوه و غیره را ندارید و یا این کار را سخت و دشوار می‌پندارید قلم طراحی spice pen به کمک شما خواهد آمد قلم طراحی spice pen که به قلم طراحی قهوه ، قلم طراحی ادویه قلم طراحی غذا و قلم طراحی روی دسر spice pen معروف است وسیله ای کاربردی جهت تزیین برای شما است .

قلم طراحی قهوه ،  قلم طراحی غذا ،  قلم طراحی ادویه

خیلی از دوستان علاقه به صفحات مجازی مانند اینستاگرام ، تلگرام و غیره دارند ، با داشتن این قلم براحتی میتوانید متن و تصویر مورد علاقه تان را طراحی کنید یک عکس زیبا از نوشیدنی یا غذای خود بگیرید و آن را در خاطرات ثبت کنید یا خیلی ها علاقه دارند که روی نوشیدنی خود اسم شخصی را بنویسند و اورا سوپرایز کنند این قلم براحتی این امکان را برای شما فراهم آورده که کمتر از چند دقیقه یک نوشته ، اسم و طراحی زیبا در عین راحتی انجام بدید و طرف مقابل خود را سوپرایز کنید و از نوشیدنی و غذای خود لذت ببرید و لحظات خوشی را رقم بزنیداین قلم توسط پازیلو با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه شده پازیلو این قلم را بصورت مستقیم وارد میکند که باعث میشود واسطه ها کنار رفته و با مناسب ترین قیمت به علاقه مندان ارائه شود .

بطری کتابی آب پازیلو

بطری کتابی آب doyour best


بطری آب جیبی کم حجم و سبک که به دلیل فرم کتابی به راحتی میتوان داخل جیب و یا کیف کمری قرار داد , بطری آب کتابی از محصولاتی میباشد که هر شخصی به آن نیاز دارد ، این بطری شامل مدل ها و برند های متفاوتی هست ، یکی از بهترین های این قمقمه آب در واقع بطری کتابی آب doyour best میباشد که در رنگ های مخلتفی تولید شده است همچنین این قمقمه کتابی از پلاستیک غیر سمی تولید شده که مشکل دیگر قمقمه کتابی ها را ندارد .

قمقمه آب

قمقمه جیبی آب شاید یکی از نیاز های هر فردی باشه ، باتوجه به میزان مورد نیاز هر انسانی به آب ، که باید در طول روز حداقل ۸ لیوان آب نوشیده شود ، اهمیت این بطری جیبی آب را نشان میدهد .

بطری آب کتابی

  • تولید شده از پلاستیک غیر سمی
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • امکان قرار دادن در مایکروویو
  • امکان قرار دادن در فریزر
  • طراحی زیبا و مات همراه با رنگ بندی شیک
  • موجود در سه رنگ آبی ، بنفش ، خاکستری

مشخصات بطری آب جیبی :

  • حجم : 380 میلی لیتر
  • مواد سازنده : PP+AS+SILICON
  • سایز : 213 × 32 × 130 میلی متر
  • وزن : 173 گرم

این قمقمه آب یکی از محصولاتی هست که پازیلو آنرا به صورت مستقیم و بدون واسطه برای علاقه مندان به این محصول ارائه میکند ، که این کار باعث شده از قیمت های بالا جلوگیری کرده و محصول اصل و اورجینال را با مناسب ترین قیمت به مصرف کننده ها تقدیم کند ، در واقع بطری آب جیبی از بهترین کیفیت برخوردار بوده و شما میتوانید آنرا با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی پازیلو خریداری نمایید .

قمقمه کتابی

همچنین یکی دیگر از محصولاتی که به این محصول شباهت دارد و علاقه مندان همراه این محصول آنرا خریداری مینمایند ، می توان به کلمن مسافرتی اشاره نمود ، که میتوانید آنرا تهیه فرمایید .


بادکنک آب بازی Balloon bonanza

بادکنک آب بازی Balloon bonanza


در یک روز تابستانی هیچ چیز به اندازه آب بازی با عزیزانمان نیست آن هم با بادکنک آب کن و بالون آب بازی در رنگهای مختلف … بادکنک آب بازی Balloon bonanza در سه رنگ در هر جعبه وجود دارد که از هر رنگ 40 عدد است و به راحتی به سری شلنگ متصل شده و بعد از پر شدن از آب خودشان جدا خواهند شد و آماده برای بازی و شادابی شما هستند ، بادکنک آبی را با اطمینان از فروشگاه اینترنتی پازیلو به صورت مستقیم و بدون واسطه و با بالاترین کیفیت و اورجینال تهیه فرمایید .

  •  مجموعه هیجان انگیز
  • شمال سه سری 40 عددی بالون کوچک که از آب پر شده و خود به خود جدا شده و برای پرتاب آماده میشوند !
  • در مجموع 120 عدد بالون در هر بسته
  • بدون هیچ خطری برای کودکان 8 سال به بالا

بالون آب بازی

این محصول نه تنها برای کودکان بلکه بزرگسالان نیز بسیار جالب خواهد بود؛ بادکنک آبی توسط جاش مالون، مخترع آمریکایی،  طراحی شده است؛ شما میتوانید در عرض کمتر از ۱ دقیقه ، تعداد ۱۰۰ عدد از این بادکنک خاص را  پر از آب کنید جالب اینجاست که این وسیله مدرن، سر بادکنک ها را نیز به محض پر شدن گره میزند!

بادکنک آبی

تعداد 120عدد بادکنک

قابلیت اتصال به سر شیلنگ آب

پر شدن 40 بادکنک به صورت همزمان

هر پک شامل 3 رنگ زرد- آبی- قرمز

مناسب برای گروه سنی بالای 8 سال

 بادکنک آب کن

بادکنک آب بازی Balloon bonanza یا بالون آب بازی در واقع بادکنک آبی هست که با یک بادکنک آب کن میتواند در تابستان بهترین و لذت بخش ترین تفریح کودکان و حتی بزرگسالان باشد و لحظات خیلی خوشی را برای شما رقم بزند ،فروشگاه اینترنتی پازیلو ارائه دهنده بادکنک آبی اصلی بوده و میتوانید با خیال راحت آنرا تهییه فرمایید ، همچنین شن جادویی Squishy Sand یکی دیگر از محصولات مخصوص کودکان میباشد که پازیلو آنرا به شما پیشنهاد میکند .