تعمیر کرکره اتوماتیک

تعمیر کرکره اتوماتیک

شرکت امداددرب از اصولی ترین مبانی اش را بر مبنای ارائه خدمات خود در زمینه تعمیر درب برقیو تعمیر درب اتوماتیک قرار داده است که تمام تلاشش بر این است تا در سریع ترین زمان ممکن به تعمیر انواع درب ها مانند تعمیر کرکره اتوماتیک و تعمیر کرکره برقی بپردازد .

 

 

تعمیر کرکره اتوماتیک

از خدمات تعمیر کرکره اتوماتیک امداددرب میتوان به خدماتی مانند نگهداری و تعمیرات غلتک ، رگلاژ موتور ، تعمیر و عیب یابی و تعویض موتور اشاره نمود . از مهمترین اهداف امداددرب ، رضایت مشتری و خدمات پس از فروش میباشد ، در واقع باتوجه به بدون واسطه بودن قطعاتی تهیه شده باعث شده تا مناسب ترین قیمت را در بین همکاران داشته باشد و همچنین دارای بالاترین کیفیت را دارد .

روش کار کرکره اتوماتیک

در واقع روش کار کرکره اتوماتیک بسیار آسان است و با استفاده از جریان متناوب AC و یا حتی با ولتاژ پایین و جریان DC کار میکند ، در واقع میتوان گفت که با سیستم های اتوماسیون خانگی ادغام میشود . کرکره اتوماتیک از راه ریموت و از راه دور کنترل میشود و کنترل میشود . همچنین میتوان بر اساس شرایطی مانند دمای محیت و سر و صدا تنظیم کرد .

تعمیر کرکره اتوماتیک

خدمات امداددرب

تعمیر تیغه کرکره برقی
تعمیر ریل ، مویی و کپس
تعمیر موتور کرکره برقی
تعمیر شفت در کرکره برقی
تعمیر اندی کپ کرکره برقی
تعمیر رسیور و صفحه پلیت
نصب و تعویض UPS

درب های اتوماتیک کرکره ای در مکان ها و قسمت های مختلفی از جمله درب کرکره ای پارکینگ ، درب انباری ها ، گاراژ ، پنجره ورودی فروشگاه ها و غیره کاربرد دارد . 
از نکات قابل توجه این گونه درب ها میتوان به امنیت بالای آنها و استحکام آنها اشاره نمود که اهمیت این درب ها را بالا برده است ، و همچنین اشغال کردن کم فضا که یکی دیگر از ویژگی های مهم این درب های اتوماتیک میباشد .

موتور کرکره اتوماتیک

دو نوع موتور در کرکره برقی مورد استفاده میگردد ، موتور ساید زنجیری و موتور توبلار که موتور توبلار بیشترین استفاده را دارد و موتور ساید بدلیل معایبی که دارد کمتر مورد استفاده میگردد . از دلایل استفاده بیشتر موتور توبلار میتوان به نصب راحت و استفاده آسان آن نسبتر به موتور ساید میباشد و موتور توبلار برای کرکره های کوچک و خانگی که وزن تا ۳۰۰ کیلو گرم دارند بکار برده میشود و برای کرکره های بزرگتر از موتور ساید که قدرت موتور بالاتری دارد استفاده میگردد .

تعمیر کرکره اتوماتیک

مقایسه موتور ساید با توبلار

این دو موتور باهم تفاوت هایی دارند که بسته به محیط و نوع استفاده درب انتخاب میشوند که همانطور که گفته شد موتور ساید برای درب های سنگین تر و با وزن بالاتر از ۳۰۰ کیلو گرم که معمولا در نوع صنعتی میباشد بکار میرود و موتور توبلار نیز برای درب های کرکره برقی تا حداکثر ۳۰۰ کیلوگرم میباشد .

همچنین تعویض و عیب یابی و رفع مشکل موتور ساید نسبت به موتور توبلار راحت تر میباشد .

و مورد دیگر اینکه موتور توبلار ارزان تر از موتور ساید میباشد .

 

امداد درب به صورت تخصصی به تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای و تعمیر کرکره برقی میپردازد .

در صورت هرگونه مشکل میتوانید با امداددرب تماس بگیرید :

0912-8501869

0912-8501896

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.