تعمیر جک پارکینگی

تعمیر جک پارکینگی

یکی از رایج ترین و مهمترین درب برقی و درب اتوماتیک ، درب پارکینگ ها میباشد و از آن مهمتر تعمیر درب پارکینگی میباشد ، از نام های مرسوم که به این درب گفته میشود ، جک پارکینگ و یا جک پارکینگی میباشد که بنابرین تعمیر جک پارکینگی و تعمیر جک پارکینگ از جمله موضوع های مهم در این زمینه میباشد .

 

تعمیر جک پارکینگی

در این مقاله قصد داریم نکاتی را که به نگه داری بهتر و نکاتی که جلوگیری میکند تا درب آسیب ببیند اشاره میکنیم .

در واقع خیلی اوقات ممکن است که درب پارکینگ شما به دلایل مختلفی دچار مشکل شود و خراب شود و یا بدرستی مانند قبل باز و بسته نشود که این اتفاق ممکن هست هر لحظه در طول روز رخ دهد و برای شما مشکل ساز شود و نیاز به تعمیر کار پیدا کنید ، باید این نکته را اشاره کنیم که هر موقع که درب و جک پارکینگی شما خراب شد و نیاز به تعمیر جک پارکینگی داشتید میتوانید با امداددرب تماس بگیرید تا ما خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه دهیم .

 

شماره تماس مستقیم با امداد درب :
0912-8501869
0912-8501896

قطعات تهیه شده در امداددرب کاملا بدون واسطه بوده و بصورت مستقیم تهیه میشود که این امر باعث شده تا واسطه ها کنار رفته و بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه شود که باعث شده امداددرب این روز ها به یکی از محبوب ترین خدمات در زمینه تعمیر درب برقی و تعمیر درب اتوماتیک تبدیل شود .

تعمیر جک پارکینگی

قسمت های جک پارکینگی

درب جک پارکینگی شامل قسمت های مختلفی است مانند :
موتور
جک درب
لولا
قفل برقی
بازوی درب
سنسور چشمی الکترونیکی
باتری بکاپ
ریموت
خلاص کن

خدمات تعمیر جک پارکینگی

تعمیر جک پارکینگی

از خدماتی که امداددرب برای تعمیر جک پارکینگی ارائه میکند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
تعمیر جک پارکینگ
تعمیر ریل پارکینگ
عیب یابی جک و ریل پارکیبگ
تعمیر بازویی ها
تنظیم و رفع اشکال موتور
ریگلاژ لنگه های درب
رفع مشکل خلاص کن دستی

نکات مهم برای جلوگیری از خرابی درب جک پارکینگ

امروزه باتوجه به مشکلات اقتصادی باعث شده که هرچه بیشتر از قبل مراقب وسیله ها و دارایی ها باشیم تا کمترین هزینه را برای ما دربر داشته باشد . یکی از مسائلی که میتواند با رعایت نکات مهم برای جلوگیری از خرابی درب جک پارکینگ است . که در این مقاله به نکات مهم برای جلوگیری از خرابی درب جک پارکینگ میپردازیم تا با رعایت آنها درب پارکینگ شما طولانی ترین عمر خود را داشته باشد .

شماره اول :
گوش دادن به صدا و چگونگی باز و بسته شدن درب پارکینگ

هربار که درب باز و بسته میشود ، به دقت به درب نگاه کنید و ببینید آیا در کاملا روان و راحت باز و بسته میشود و یا صدای نامعقولی از آن ایجاد میشود یا خیر ، با این کار براحتی میتوانید از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید ، و اگر موقعی دیدید که درب مانند قبل باز و بسته نمیشود و یا صدای خاصی از آن تولید میشود ، سریعا آن را با امداددرب در میان بگذارید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرده باشید .

شماره دوم :
روغن کاری منظم و هر دوره ای درب پارکینگ و قطعات آن

یکی از مواردی که نه تنها برای درب پارکینگ ، بلکه برای تمام وسایل میتواند بسیار مفید باشد روغن کاری است ، که شما با همین کار بسیار راحت ، در زمان کوتاه عمر مفید درب خود را چندین برابر کنید ، فقط کافیست کمتر از چند دقیقه وقت گذاشته و قسمت های مختلف و متحرک درب پارکینگ خود را هر چند هفته یکبار روغن کاری کنید .

تعمیر جک پارکینگی

شماره سوم :
سفت کردن پیچ های شل شده

طبیعی هست که بعد از بار ها باز و بسته شدن درب پارکینگ ، یک سری از پیچهای مربوط به قسمت های متحرک و حتی ثابت شل شود که با شل بود پیچ ها و حرکت درب و باز و بسته شدن آن ، میتواند باعث ایجاد اخلال و خرابی شود که شما براحتی میتوانید آن پیچ ها را سفت کرده و باعث طولانی تر شدن عمر درب پارکینگ منزل خود شوید .

 

شماره چهارم :
توجه به غلتک ها و تعویض آنها در صورت نیاز

یکی از قسمت های مهم درب پاتکینگ غلتک های آن میباشد که با گذر زمان این غلتک ها فرسوده شده و آسیب میبینند که اگر در صورتی که آنها را تعویض نکنید ، مشکلات بزرگتری را با هزینه های بسیار بالاتر برای درب شما ایجاد میکند که حتی منجر به اشکال در موتور درب نیز میشود . که شما براحتی میتوانید با نگاه کردن به کارکرد غلتک ها و تعویض آنها در صورت خرابی و فرسوده شدن از بروز چنین مشکلی براحتی جلوگیری کنید .

شماره پنجم :
چک کردن سنسور چشمی و سیستم ایمینی درب

تمام درب ها یک سیستم هوشمند امنیتی دارند که توسط سنسور چشمی الکترونیکی که در آن تعبیه شده است کار میکند ، به این صورت که هنگامی که درب در حال بسته شدن است ، اگر شی مانند ماشین ، انسان و هر چیز دیگه ای در مقابل آن باشد ، سیستم عمل کرده و درب می ایستد ، که شما با چک کردن چنین ویژگی میتوانید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید ، که در صورتی که این سیستم از کار افتاده باشد و یا به خوبی کار نکند ، هم باعث خسارات جبران ناپذیری برای درب و هم آن شی مورد نظر میشود که تنها کافیست هنگامی که درب در حال بسته شدن است یک شی مانند چوب را میان آن برده و از عملکرد این سیستم باخبر شوید .

 

شماره ششم :
رفع مشکلات اساسی را به متخصص بسپارید

حتما اگر درب شما دچار اختلال های شدید شده بود ، سریعا آن را با متخصص تعمیر درب برقی در میان بگذارید تا مشکل را شناسایی و حل نماید .
امداددرب از اولین و باتجربه ترین تعمیر کاران در زمینه تعمیر جک پارکینگی ، تعمیر کرکره اتوماتیکمیباشد

 

تعمیر جک پارکینگی

تعمیر کرکره اتوماتیک

تعمیر کرکره اتوماتیک

شرکت امداددرب از اصولی ترین مبانی اش را بر مبنای ارائه خدمات خود در زمینه تعمیر درب برقیو تعمیر درب اتوماتیک قرار داده است که تمام تلاشش بر این است تا در سریع ترین زمان ممکن به تعمیر انواع درب ها مانند تعمیر کرکره اتوماتیک و تعمیر کرکره برقی بپردازد .

 

 

تعمیر کرکره اتوماتیک

از خدمات تعمیر کرکره اتوماتیک امداددرب میتوان به خدماتی مانند نگهداری و تعمیرات غلتک ، رگلاژ موتور ، تعمیر و عیب یابی و تعویض موتور اشاره نمود . از مهمترین اهداف امداددرب ، رضایت مشتری و خدمات پس از فروش میباشد ، در واقع باتوجه به بدون واسطه بودن قطعاتی تهیه شده باعث شده تا مناسب ترین قیمت را در بین همکاران داشته باشد و همچنین دارای بالاترین کیفیت را دارد .

روش کار کرکره اتوماتیک

در واقع روش کار کرکره اتوماتیک بسیار آسان است و با استفاده از جریان متناوب AC و یا حتی با ولتاژ پایین و جریان DC کار میکند ، در واقع میتوان گفت که با سیستم های اتوماسیون خانگی ادغام میشود . کرکره اتوماتیک از راه ریموت و از راه دور کنترل میشود و کنترل میشود . همچنین میتوان بر اساس شرایطی مانند دمای محیت و سر و صدا تنظیم کرد .

تعمیر کرکره اتوماتیک

خدمات امداددرب

تعمیر تیغه کرکره برقی
تعمیر ریل ، مویی و کپس
تعمیر موتور کرکره برقی
تعمیر شفت در کرکره برقی
تعمیر اندی کپ کرکره برقی
تعمیر رسیور و صفحه پلیت
نصب و تعویض UPS

درب های اتوماتیک کرکره ای در مکان ها و قسمت های مختلفی از جمله درب کرکره ای پارکینگ ، درب انباری ها ، گاراژ ، پنجره ورودی فروشگاه ها و غیره کاربرد دارد . 
از نکات قابل توجه این گونه درب ها میتوان به امنیت بالای آنها و استحکام آنها اشاره نمود که اهمیت این درب ها را بالا برده است ، و همچنین اشغال کردن کم فضا که یکی دیگر از ویژگی های مهم این درب های اتوماتیک میباشد .

موتور کرکره اتوماتیک

دو نوع موتور در کرکره برقی مورد استفاده میگردد ، موتور ساید زنجیری و موتور توبلار که موتور توبلار بیشترین استفاده را دارد و موتور ساید بدلیل معایبی که دارد کمتر مورد استفاده میگردد . از دلایل استفاده بیشتر موتور توبلار میتوان به نصب راحت و استفاده آسان آن نسبتر به موتور ساید میباشد و موتور توبلار برای کرکره های کوچک و خانگی که وزن تا ۳۰۰ کیلو گرم دارند بکار برده میشود و برای کرکره های بزرگتر از موتور ساید که قدرت موتور بالاتری دارد استفاده میگردد .

تعمیر کرکره اتوماتیک

مقایسه موتور ساید با توبلار

این دو موتور باهم تفاوت هایی دارند که بسته به محیط و نوع استفاده درب انتخاب میشوند که همانطور که گفته شد موتور ساید برای درب های سنگین تر و با وزن بالاتر از ۳۰۰ کیلو گرم که معمولا در نوع صنعتی میباشد بکار میرود و موتور توبلار نیز برای درب های کرکره برقی تا حداکثر ۳۰۰ کیلوگرم میباشد .

همچنین تعویض و عیب یابی و رفع مشکل موتور ساید نسبت به موتور توبلار راحت تر میباشد .

و مورد دیگر اینکه موتور توبلار ارزان تر از موتور ساید میباشد .

 

امداد درب به صورت تخصصی به تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای و تعمیر کرکره برقی میپردازد .

در صورت هرگونه مشکل میتوانید با امداددرب تماس بگیرید :

0912-8501869

0912-8501896

تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی

همانطور که شایان ذکر است ، تعمیر کرکره برقی بتوجه به تخصصی بودن و دشوار بودن نیاز به دانش و تجربه بسیار بالا دارد که در تهران و کرج افراد معدودی هستند که میتوانند بصورت حرفه ای باتوجه به تجربه سالیان زیاد و دانش کافی ، این گونه درب ها را به صورت کامل و دقیق تعمیر کنند ، پس برای صرفه جویی در هزینه و وقت برای تعمیر کرکره برقی خود ، آنرا با تیم مهندسی امداددرب واگذار نمایید . برای استفاده از خدمات امداددرب کافی است با شماره های تماس امداددرب تماس بگیرید و امداددرب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رسانده و خدمات خود را ارائه میکند .

تعمیر کرکره برقی

شماره های تماس امداددرب :
0912-8501869
0912-8501896

تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای ، تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب برقی و تعمیر درب اتوماتیک ، تخصص امداددرب است .

روش کار امداددرب

 

ابتدا با امداددرب تماس میگیرد
سپس با مشاوره رایگان با متخصصان امداددرب ، مشکلات خود را در میان میگذارید
پس از صحبت های انجام شده ، امداددرب به محل مورد نظر آمده
و پس از بررسی مشکل ، تخمین قیمت زده و مراحل انجام کار شروع میشود .
که در صورتی که درب نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد ، قطعات به کارگاه برده میشود و پس از تعمیر مجددا نصب و راه اندازی میشود .

 

تعمیر کرکره برقی

از خدماتی که تیم تخصصی امدددرب در زمینه تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای ارائه میکند میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

خدمات امداددرب

تعمیر تیغه کرکره برقی
تعمیر ریل ، مویی و کپس
تعمیر موتور کرکره برقی
تعمیر شفت در کرکره برقی
تعمیر اندی کپ کرکره برقی
تعمیر رسیور و صفحه پلیت
نصب و تعویض UPS

درب های اتوماتیک کرکره ای در مکان ها و قسمت های مختلفی از جمله درب کرکره ای پارکینگ ، درب انباری ها ، گاراژ ، پنجره ورودی فروشگاه ها و غیره کاربرد دارد . 
از نکات قابل توجه این گونه درب ها میتوان به امنیت بالای آنها و استحکام آنها اشاره نمود که اهمیت این درب ها را بالا برده است ، و همچنین اشغال کردن کم فضا که یکی دیگر از ویژگی های مهم این درب های اتوماتیک میباشد .

از دیگر ویژگی ها میتوان به ظاهری زیبا نیز اشاره نمود .


این درب ها بدین گونه عمل میکنند که به وسیله موتوری که بالای درب قرار گرفته عمل کرده و در محور عمودی خود بصورت ریلی بالا و پایین میرود و جمع میشود .

انواع تیغه های کرکره برقی

همان طور که قبلا در مقالاتی به انواع تیغه ها اشاره شد ، در اینجا نیز به آنها اشاراتی میکنیم

تیغه فولادی
تیغه آلومینیومی
تیغه پلی کربنات

دیگر بخش های کرکره برقی

شفت :
به لوله ای که در بالای کرکره قرار دارد و کار باز و بسته کردن کرکره را انجام میدهد که با چرخش شفت توسط موتور رول کرکره بالا و پایین میرود .

اندکپ :
برای منتقل کردن نیرو موتور از شفت به بلبرینگ بکار برده میشود

بلبرینگ :
برای بسته شدن کرکره است که در انتهای شفت قرار دارد

پلیت :
برای قرار گرفتن موتور و شفت میباشد

ریل :

به پروفیک U شکل میگویند که بطور عمودی در دو طرف چپ و راست قرار میگیرد و رول تیغه ها در داخل آن بالا و پایین میرود که در دو نوع آلومینیومی و فولادی با توجه به نوع کار و نوع تیغه ها انتخاب میشود .

ریموت :
کار فرمان باز و بسته شدن را به گیرنده میدهد که در واقع همان کلید کرکره برقی بشمار میرود .

موارد استفاده کرکره برقی :

کرکره برقی میتواند در محل های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد ، ولی بیشتر در مغازه ها استفاده میشود ، با این وجود میتواند به عنوان درب پارکینگ که هم پارکینگ خانه ها و یا به صورت صنعتی در اندازه بزرگتر نیز استفاده شود .

 

ویژگی درب کرکره برقی

در زیر به صورت خلاصه به چندی از ویژگی های این درب ها اشاره میکنیم :

استفاده نکردن از نیروی انسانی و اتوماتیک بودن درب
مناسب برای انواع آب و هوا
 باز و بسته کردن درب بصورت دستی در صورت اختلال در برق و قطع برق 
موجود در انواع طرح ها و رنگ ها
شستشوی آسان و راحت
عدم نیاز به قفل و امنیت دیگری 
امنیت و استحکام بالای درب در سال های قبل درب ها به صورت دستی باز و بسته میشد ، ولی امروزه با پیشرفت علم درب ها به صورت اتوماتیک از دور باز و بسته میشوند که به یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی تبدیل شده است . یکی از این گونه درب ها درب اتوماتیک کرکره ای میباشد که کاربرد های فراوانی در بخش های مختلف دارد و از مهم تر از آن تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای (تعمیر در اتوماتیک کرکره ای) است که نیاز آن بیش از پیش دیده میشود .

تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی

امداددرب به صورت تخصصی به تعمیر درب اتوماتیک پرداخته و با توجه به تجربه سالیان زیاد کاملا به انواع درب ها و مشکلات احتمالی آن آشنا است و با بکار گیری مهندسین مجرب خود خدمات لازم را ارائه میدهد .
این درب ها از دو نوع موتور با نام های موتور توبولار و موتور ساید یا زنجیری بهره میبرند که امداد درب با خدمات خود انواع تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای را برای مشتریان خود ارائه میدهد .

در زیر میتوانید کلیپی از نحوه عملکرده این گونه از درب ها را مشاهده کنید .

 

امداددرب باتوجه به اینکه بدون واسطه قطعات را تامین میکند ، بهترین و با کیفیت ترین قطعات را با کم ترین هزینه برای شما آماده میکند .

پس باتوجه به توضیحات فوق تعمیر کرکره برقی را به امداددرب بسپارید تا با بهترین کیفیت و کمترین زمان و مناسب ترین هزینه مشکل شما را حل کنیم .

 

در زیر میتوانید کلیپی از انواع  این گونه از درب ها را مشاهده کنید .

راهنمای نصب راهبند NICE مدل Signo4

آموزش نصب راهبند NICE مدل Signo4

عنوان این مقاله آموزش نصب راهبند NICE مدل Signo4 که قصد داریم علاوه بر راهنمای نصب راهبند NICE مدل Signo4 به دیپ سوییچ ها و روش پاک کردن برنامه کورس راهبند بپردازیم ، پس ابتدا به چگونگی نصب راهبند NICE مدل Signo4 اشاره میکنیم .

 

 

راهنمای نصب راهبند NICE مدل Signo4

 

چگونگی نصب راهبند NICE مدل Signo4

قبل از اینکه آموزش نصب راهبند NICE مدل Signo4 (راهنمای نصب راهبند NICE مدل Signo4) را خدمتتان شرح دهیم ابتدا باید اهرم راهبند NICE مدل Signo4 را نصب کنید و سپس فنر بخش مکانیکی را تنظیم کنید و بعد از آن دستگاه را روشن کنید و برد اهرم راهبند NICE مدل Signo4 را تنظیم کنید پس به چگونگی نصب راهبند NICE مدل Signo4 میپردازیم :

بعد از اینکه نصب اهرم تمام شد باید اهرم دستگاه را خلاص کنید و فنر را با سفت و شل کردن پیچ تنظیم طوری تنظیم کنید که وقتی اهرم کاملا باز شود با هل دادن آرام اهرم به صورت ۴۶ درجه بایستد و کاملا پایین نیاید و هنگامی که اهرم بطور کامل پایین بود با هل دادن آرام اهرم باید به صورت ۴۵ درجه بایستد که این عمل با تنظیم دقیق فنر حاصل میشود . حالا که فنر و اهرم راهبند تنظیم شد میتوانیم برد را تنظیم کنیم و شناسایی کورس اهرم را انجام دهیم .

قابل توجه است که اگر چشمی دستگاه را نصب نمیکنیم باید توسط سیم ترمینال ۱۱ به ۱۸ و ۱۱ به ۱۷ را جا مپر کنید .

چگونگی نصب راهبند NICE مدل Signo4

آموزش نصب راهبند NICE مدل Signo4

معرفی پتانسیومتر ها

سه عدد پتانسیومتر برای تنظیم وجود دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم .

عبارت TR1 که TQRQUE Adjust است برای تنظیم کردن مقدار قدرت موتور میباشد .
عبارت TR2 که Speed Adjust است برای تنظیم کردن مقدار سرعت موتور میباشد .

عبارت TR3 که Pause Time Adjust است برای تنظیم کردن مقدار زمان برای بسته شدن درب به صورت اتوماتیک است .

معرفی دیپ سوییچ ها

2      1


OFF  OFF (۱ و ۲ دیپ سوییچ) به این معنی میباشد که فرمان به صورت دستی تنظیم شده است


ON   OFF به این معنی میباشد که فرمان به صورت نیمه اتوماتیک تنظیم شده است .


OFF  ON به این معنی میباشد که فرمان به صورت اتوماتیک تنظیم شده است .


ON   ON به این معنی میباشد که فرمان به صورت اتوماتیک همیشه بسته شدن تنظیم شده است .
ON (۳ دیپ سوییچ) به این معنی میباشد که تنظیم دستگاه در حالت مجتمع است ، یعنی که بعد ا ز اولین فرمان دستگاه فرمان بعدی را قبول نمیکند تا درب یک دوره کامل باز شدن را انجام دهد و سپس فرمان بعدی یک فرمان کاملا بسته شدن درب است .


ON (۴دیپ سوییچ) به این معنی میباشد که فعال کردن فلاشر قبل از عمل باز شدن و بسته شدن درب است به مدت ۵ ثانیه .
ON

(۵دیپ سوییچ) به این معنی است که فعال کردن بسته شدن درب بعد از فرمان چشمی است .


ON (۶دیپ سوییچ) به این معنی است که فعال کردن بازشدن درب بعد از فرمان چشمی است .


ON (۷دیپ سوییچ) به این معنی است که فعال کردن فتوتست .


ON (۸دیپ سوییچ) به این معنی است که فعال شدن فشار جزیی بعد از بسته شدن درب و غیرفعال شدن قفل برقی بعد از چند ثانیه است .


ON (۹دیپ سوییچ) به این معنی است که فعال شدن چراغ ترافیک یک طرفه روی اهرم


ON (۱۰دیپ سوییچ) به این معنی است که فعال شدن چراغ ترافیک دو طرفه روی اهرم
ON (۱۱و۱۲دیپ سوییچ) برای پاک کردن برنامه و برای وارد شدن به برنامه بکار میرود .

 

راهنمای نصب راهبند NICE مدل Signo4

چگونگی پاک کردن برنامه کورس راهبند

ابتدا دیپ سوییچ ۱ و ۱۱ و ۱۲ را روشن باید کرد
سپس کلید Stop را نگه دارید تا چراغ OK چشمک بزند و سپس کلید Stop را رها کنید .
کلید های OPEN و CLOSE را با هم نگه دارید و رها کنید و ۱۰ شماره صبر کنید ،
و در آخر دیپ سوییچ ۱۱ و ۱۲ را خاموش کنید .

چگونگی شناسایی کورس اهرم به صورت اتوماتیک در پارکینگ راهبند

ابتدا اهرم راهبند را در حالت وسط قرار دهید داده و سپس دیپ سوییچ ۱ و ۱۱ را روشن کنید .
سپس کلید CLOSE را فشار دهید تا اهرم شروع به بسته شدن کند و سپس اهرم سریعا باز میشود و مجددا اهرم سریع بسته میشود و در آخر میایستد . که این به معنی این است که کورس درب انجام شده است .
توجه کنید کهدر حالت شناسایی کورس درب اولین حرکت اهرم که بسته میشود که اگر خلاف این بود دستور را متوقف کنید و سیم سوکت موتور را برعکس کنید .
و در اخر دیپ سوییچ ۱۱ را خاموش کنید

امداد درب به صورت تخصصی به تعمیر راهبند  و تعمیر درب برقی و تعمیر درب اتوماتیک میپردازد .

در صورت هرگونه مشکل میتوانید با امداددرب تماس بگیرید :

0912-8501869

0912-8501896

تگ ها : آموزش نصب راهبند NICE مدل Signo4 | راهنمای نصب راهبند NICE مدل Signo4 | چگونگی نصب راهبند NICE مدل Signo4