مزایای کرکره پنجره ای

مزایای کرکره پنجره ای

همانگونه که در مقاله ای بصورت کامل به درب اتوماتیک کرکره ای پرداخته بودیم و گفتیم که در موارد مختلفی قابل استفاده است ، که یکی از آنها برای پنجره ها میباشد که مزایای کرکره پنجره ای از نکاتی هست که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم .

 

 

مزایای کرکره پنجره ای

بصورت خلاصه به آنچه در مقاله قبلی اشاره کردیم میپردازیم که :
یکی از درب هایی که امروزه مخصوصا در کشور ما رایج است ، درب اتوماتیک کرکره ای میباشد که در موارد مخلتف و مکان های متعددی از آن استفاده میشود ، در واقع این نوع درب برقی کرکره ای دارای امنیت بسیار بالا و همچنین دارای زیبایی ظاهری میباشد که نظر خیلی از متقضیان را به خود جلب نموده و همچنین کمترین فضا را نیز اشغال میکند . درب اتوماتیک کرکره ای در مکان های مختلفی از جمله پارکینگ ها ، مغازه ها ، پاساژ ها ، مراکز دولتی ، اداره ها ، سوله ها و حتی برای پنجره ها در اندازه کوچکتر استفاده میشود .

 

امنیت بالای کرکره پنجره ای

در واقع برای بالکن ها و تراس ها نیز میتوان از این کرکره ها استفاده نمود به این دلیل که معمولا در بیشتر موارد بالکن ها و تراس ها و پنجره ها در معرض دید هستند و به آسانی میتوان از آنها به داخل خانه وارد شد که یکی از آسان ترین راه های ورود سارقان میباشد . به همین دلیل برای این مشکل بایستی امنیت پنجره ها و تراس ها و ورودی های اینچنین را بالا برد که میتوان با نصب نرده و حفاظ و یا برای امنیت بیشتر از کرکره اتوماتیک استفاده نمود که یکی مزایای کرکره پنجره ای همین بالا بردن امنیت این ورودی ها میباشد که از جنس و موادی برای ساخت این کرکره ها استفاده شذه است که ورود به آن را بسیار مشکل کرده است .

مزایای کرکره پنجره ای

همچنین از دیگر مزایای کرکره پنجره ای میتوان به زیبایی ظاهری آن اشاره نمود که که میتوان در رنگ ها و تیغه های مخلتفی بکار برده شود .

همچنین از دیگر مزایای این پنجره ها میتوان به اتوماتیک بودن آن اشاره نمود که با تنها یک ریموت میتوان باز و بسته آن را انجام داد و همچنین به کمترین میزان اشغال فضا نیز اشاره کرد که باعث شده علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند .

 

 

مشخصات درب پنجره ای کرکره

۱-امنیت بسیار بالا

۲- زیبایی منحصر بفرد

۳- قابلیت انتخاب رنگ

۴- باز و بسته شدن اتوماتیک درب

۵-ضد ضربه و مقاومت بسیار بالا

۶- تعمیر بسیار سریع در صورت مشکل

۷-قیمت مناسب

۸- کمترین اشغال فضا

 

مزایای کرکره پنجره ای

شماره تماس مستقیم با امداد درب :

0912-8501869

0912-8501896

 

در زیر و آپارات میتوانید کلیپ این محصول را مشاهده کنید :

تیغه رول گیتر

تیغه رول گیتر

همانطور که در مقاله قبلی به انواع تیغه درب اتوماتیک کرکره ای پرداخته بودیم ، در این مقاله قصد داریم یکی از آن تیغه ها یعنی تیغه رول گیتر را که به نام دیگری به نام کرکره امنیتی نیز شناخته میشود بپردازیم .

 

تیغه رول گیتر

 

کرکره امنیتی

همانجور که اشاره کرده بودیم درب های اتوماتیک ، به ویژه درب اتوماتیک کرکره ای دارای تیغه هستند که یکی از اجزا اصلی درب را تشکیل میدهند که انتخاب تیغه درب اتوماتیک کرکره ای میتواند از مهمترین المان ها بشمار آید ، به صورت کلی تیغه درب برقی کرکره ای دارای انواع گوناگونی میباشد .

که انواع تیغه درب اتوماتیک کرکره ای بدین شرح است :

تیغه اکسترود
تیغه فوم دار از جنس آلومینیوم
تیغه فوم دار از جنس گالوانیزه
تیغه رول گیتر
تیغه پلی کربنات

حال به صورت کامل به تیغه رول گیتر (کرکره امنیتی) و مشخصات آن میپردازیم

بطور خلاصه اشاره ای کردیم که به این تیغه رول گیتر ، کرکره امنیتی نیز گفته میشود چون دارای امنیت بسیار بالایی میباشد که با مفتول فولادی آبکاری شده اند و با روکش آلومینیومی ساخته شده است .این تیغه های رول گیتر کاملا ضد برش میباشد که با قرقره هایی طراحی شده اند که از دو طرف داخل ریل قفل میشوند و امکان خروج درب از ریل را میگیرد . باتوجه به امنیت این تیغه ها ، برای ورودی مکان هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند مانند بانک ها ، طلافروشی ها ، مراکز تجاری استفاده میشود .

کرکره امنیتی

شرکت های سازنده

در میان شرکت های بسیار در زمینه ساخت کرکره امنیتی ، شرکت های اروپایی در این زمینه پیشتاز هستند و به ساخت کرکره هایی با ظرافت بالا توام با زیبایی خاص خود پرداخته اند که امنیت را نیز یکی از معیار های اصلی این محصولات قرار داده اند . یکی از شرکت هایی که نام آشنا میباشد در زمینه ساخت کرکره امنیتی میتوان به شرکت آلمانی Bothe Hild اشاره نمود که در کشور خودمان نیز این محصول نیز پس از سالها کار و تحقیق تولید میشود و میتوان این ادعا را کرد که صفر تا ۱۰۰ این کار در کشور خودمان ساخته و به مرحله اجرا میرسد .

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم باتوجه به اینکه این تیغه رول گیتر از امنیت بالایی برخوردار است برای مکان ها و ورودی هایی که نیاز به امنیت بالا دارند بکار برده میشود ، مانند بانک ها ، مغازه ها و کسب و کار های مهم مانند صرافی ها ، طلافروشی ها و غیره . این تیغه ها از مفتول های فولادی آبکاری شده با روکش آلومینیومی ساخته میشود که این تیغه ها ضد برش هستند و با قرقره هایی که در در آن طراحی شده از دو طرف ریل قفل میشوند و امکان خروج درب از ریل حتی با ضربه بسیار بالا را نیز میگیرد .

 

تیغه رول گیتر

مشخصات کلی تیغه رول گیتر (کرکره امنیتی)

۱-تیغه ها با مفتول آبکاری شده فولادی و با روکش آلومینیومی ساخته شده اند
۲- این تیغه ها ساخت ایران بوده و تحت لیسانس آلمان میباشد .
۳-محور تیغه های رول گیتر از نوع لوله صنعتی ۱۵۲ میباشد .
۴-اندازه این کرکره ها به ارتفاع ۵ متر و عرض ۶ متر نیز میتواند برسد
۵-بالاتر از اندازه اشاره شده نیز ، بصورت اختصاصی قابل ساخت است .
۶-موتور استفاده شده در این تیغه ها و کرکره ها گیربکسی ساید یا توبولار لوله ای با هندل دستی میباشد .
۷-تیغه ها در برابر حرارت ۷۰ درجه قابل استفاده است .
۸- باتوجه به فضای خالی میان کرکره ها ، در برابر باد با سرعت بالا تا ۱۵۰ کیلو متر بر ساعت قابل اجرا هست .
۹-این تیغه ها ضد برش میباشد .
۱۰-به دلیل شبکه شبکه بودن این تیغه ها ، دارای دید از داخل و خارج میباشد .

 

در آپارات میتوانید کلیپی از عملکرد درب اتوماتیک کرکره ای را مشاهده کنید .

شماره تماس مستقیم با امداد درب :

0912-8501869

0912-8501896

 

در زیر نیز کلیپ این محصول را میتوانید مشاهده کنید :

تیغه پلی کربنات

تیغه پلی کربنات


تیغه پلی کربنات یا نام دیگر آن یعنی تیغه شفاف یکی از انواع تیغه های درب برقی کرکره ای میباشد که در مقاله قبلی به مبحث تیغه درب اتوماتیک کرکره ای پرداختیم و انواع آن را نام بردیم .

 

 

که همانطور که اشاره کردیم تیغه درب اتوماتیک کرکره ای شامل انواع مختلفی مانند

انواع تیغه درب اتوماتیک کرکره ای

تیغه اکسترود
تیغه فوم دار از جنس آلومینیوم
تیغه فوم دار از جنس گالوانیزه
تیغه رول گیتر
تیغه پلی کربنات

میباشد که به طور خلاصه تیغه پلی کربنات را اینگونه شرح دادیم که
جنس این تیغه ها از مواد پلی کربنات میباشد که از مقاومترین پلیمر ساخته شده است که از ویژگی این تیغه ها میتوان به ضد ضربه بودن ، ضد گلوله بودن ، ضد اشتعال و بسیار زیبا نام برد
همچنین دارای رنگ بندی متفاوت بوده .
که باتوجه به امنیت بالای آن برای مکان هایی که به امنیت بسیار بالا نیاز دارند ، استفاده میشوند .

 

حال به صورت کامل تری به این تیغه میپردازیم

تیغه شفاف از مواد پلی کربنات و در آن از مقاوم ترین پلیمر استفاده شذه است که این امر باعث شده دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالا باشد . همچنین برای محکم تر شدن این تیغه ها در میان آنها از لوله های استیل یا آلومینیوم نیز استفاده میشود که باعث بالا رفتن استحکام و امنیت آن میشود . همانطور که میدانید پلی کربنات در برابر شعله مقاوم هست که به همین دلیل این تیغه ها در مقابل آتش مقاوم عمل کرده و از امنیت آنرا دربرابر آتش بالا برده است .
همچنین تیغه شفاف و تیغه پلی کربنات در برابر اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم میباشد .

 

رنگ بندی تیغه شفاف

تیغه شفاف (تیغه پلی کربنات) در رنگ بندی های مختلفی ارائه میشود مانند ، رنگ مسی ، رنگ آبی ، رنگ یاقوتی ، رنگ برنزی و رنگ های اکلیلی که همه این رنگ ها میتوانند ، هم شفاف باشند هم مات .

 

حتما در برخی پاساژ ها و مکان ها دیدید که صاحبان آن مراکز خرید قصد دارند تا داخل مغازه دید داشته باشد و قابل رویت باشد که به همین منظور از کرکره های شفاف پلی کربنات استفاده میکنند تا داخل از بیرون قابل دیدن باشد و همچنین امنیت آنها نیز حفظ شود .
همچنین بانک ها نیز از این کرکره ها برای امنیت بالا استفاده میکنند .
تمیز کردن این کرکره ها بسیار آسان و راحت میباشد .

مشخصات تیغه پلی کربنات

۱-ضد آتش و غیر قابل اشتعال
۲-ضد اشعه فرابنفش
۳- قابلیت کاملا شفاف و مات
۴-بسیار مقاوم و محکم در برابر ضربه
۵-مقاوم در برابر گلوله از فاصله نزدیک
۶- مقاوم در برابر هر نوع آب و هوا و اکسید شدن

 

امداددرب بصورت تخصصی به تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای پرداخته است .

شماره تماس مستقیم با امداد درب :

0912-8501869

0912-8501896

 

در زیر میتوانید کلیپ این تیغه را مشاهده کنید همچنین در آپارات نیز موجود میباشد :

تیغه درب اتوماتیک کرکره ای

تیغه درب اتوماتیک کرکره ای

درب های اتوماتیک ، به ویژه درب اتوماتیک کرکره ای دارای تیغه هستند که یکی از اجزا اصلی درب را تشکیل میدهند که انتخاب تیغه درب اتوماتیک کرکره ای میتواند از مهمترین المان ها بشمار آید ، به صورت کلی تیغه درب برقی کرکره ای دارای انواع گوناگونی میباشد .

 

 

انواع تیغه درب برقی کرکره ای

تیغه اکسترود
تیغه فوم دار از جنس آلومینیوم
تیغه فوم دار از جنس گالوانیزه
تیغه رول گیتر
تیغه پلی کربنات

که در زیر به توضیح هر کدام از این تیغه درب اتوماتیک کرکره ای میپردازیم :

تیغه اکسترود یا تیغه آلومینیوم

جنس این تیغه درب برقی کرکره ای اکسترود از بیلت آلومینیوم میباشد و رنگ آن از الکترواستاتیک که کاملا ضد خش میباشد استفاده شده است . موارد استفاده این تیغه اکسترود برای درب مغازه ها ، سوله ها ، درب های صنعتی و از این قبیل میباشد .
همچنین این تیغه ها دارای رنگ بندی میباشد .

تیغه فوم دار از جنس آلومینیوم

 

جنس این تیغه از ورق آلومینیوم میباشد که داخل آن از خمیر پلی اورتان پر میشود که در کوره به صورت فوم شکل میگیرد که مانند تیغه اکسترود رنگ آن از الکترواستیک که کاملا ضد خش میباشد استفاده شده است . از ویژگی این تیغه میتوان سبک بودن و کم صدا بودن اشاره نمود که این امر باعث شده تا برای درب منازل و پارکینگ خانه ها و همچنین برای پنجره ها از این نوع تیغه استفاده گردد.
همچنین این تیغه ها نیز دارای رنگ بندی مختلفی میباشد .

تیغه فوم دار از جنس گالوانیزه

جنس این تیغه ها از آلیاژ فولاد منیزیوم میباشد که مانند تیغه قبلی داخل آن از خمیر پلی اورتان پر شده است و در کوره ها به صورت فوم شکل میگیرد که باز مانند تیغه اکسترود و تیغه فوم دار از جنس آلومینیوم رنگ آن از الکترواستیک که کاملا ضد خش میباشد استفاده شده است . تفاوت این تیغه با تیغه قبلی یعنی تیغه فوم دار از جنس آلومینیوم ، در سنگینی آن است ، که این تیغه نسبت به تیغه قبلی سنگین تر میباشد .
همچنین این تیغه ها نیز دارای رنگ بندی مختلفی میباشد .

تیغه رول گیتر

به این تیغه رول گیتر ، کرکره امنیتی نیز گفته میشود چون دارای امنیت بسیار بالایی میباشد که با مفتول فولادی آبکاری شده اند و با روکش آلومینیومی ساخته شده است .این تیغه های رول گیتر کاملا ضد برش میباشد که با قرقره هایی طراحی شده اند که از دو طرف داخل ریل قفل میشوند و امکان خروج درب از ریل را میگیرد . باتوجه به امنیت این تیغه ها ، برای ورودی مکان هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند مانند بانک ها ، طلافروشی ها ، مراکز تجاری استفاده میشود .

تیغه پلی کربنات

جنس این تیغه ها از مواد پلی کربنات میباشد که از مقاومترین پلیمر ساخته شده است که از ویژگی این تیغه ها میتوان به ضد ضربه بودن ، ضد گلوله بودن ، ضد اشتعال و بسیار زیبا نام برد
همچنین دارای رنگ بندی متفاوت بوده .
که باتوجه به امنیت بالای آن برای مکان هایی که به امنیت بسیار بالا نیاز دارند ، استفاده میشوند .

 

تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای از تخصص امداددرب میباشد .

 

در آپارات میتوانید کلیپ مربوط به درب کرکره ای را مشاهده کنید .

شماره تماس مستقیم با امداد درب :

0912-8501869

0912-8501896

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

فریم درب اتوماتیک شیشه ای یا به عبارت دیگر پروفیل درب اتوماتیک شیشه ای از قسمت های مهم درب برقی شیشه ای میباشد . در مقاله قبل به صورت کامل به درب اتوماتیک شیشه ای پرداختیم و در این مقاله قصد داریم فریم درب برقی شیشه ای آن را توضیح دهیم . در واقع فریم برای نگه داری شیشه درب برقی میباشد به این معنا که برای آویزان نمودن شیشه درب روی ریل اصلی بایستی شیشه را فریم بندی کرد . فریم درب اتوماتیک شیشه ای معمولا از آلیاژ ۶۰۶۳ با سخت بالاتر از ۱۲ وبسریم که تمام این پروفیل درب اتوماتیک شیشه ای از آلیاژ مرغوب آلومینیومی با ایج بیش از ۱۰ ساخته میشوند و شستن آن با مواد نانو و رنگ کردن آن با الکترواستاتیک باعث استقامت و زیبایی ظاهری این پروفیل درب برقی شیشه ای شده است .

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

 

 انواع پروفیل درب اتوماتیک شیشه ای

در زیر با چند نوع از فریم های درب اتوماتیک شیشه ای آشنا میشویم :

فریم PGF1
۱۲ وبستر سختری پروفیل
مقدار ۷۰ میلی متر پهنای پروفیل افقی
مقدار ۳۰ میلیمتر پهنای پروفیل عمودی

که این نوع پروفیل درب برقی شیشه ای و پروفیل PGF1 برای درب هایی که عرض آن کم و ابعاد آن حداکثر به ۷۵ سانتی متر میرسد مناسب میباشد .

فریم PGF2
مقدار ۶۵ میلی متر پهنای پروفیل افقی
مقدار ۶۵ میلیمتر پهنای پروفیل عمودی
مقدار ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر نوع شیشه سکوریت

که این نوع فریم و پروفیل PGF2 برای درب هایی که عرض آن بیشتر از PGF1 و ابعاد آن حداکثر به ۱۲۵ سانتی متر میرسد مناسب میباشد .

فریم PGF3
مقدار ۹۰ میلی متر پهنای پروفیل افقی
مقدار ۴۵ میلیمتر پهنای پروفیل عمودی
مقدار ۱۰ میلیمتر نوع شیشه سکوریت

این نوع از پروفیل درب برقی شیشه ای درب اتوماتیک شیشه ای برای درب های با عرض بالا و تردد های زیاد مناسب است .

ویژگی مهم فریم درب برقی شیشه ای PGF3

یکی دیگر از ویژگی های مهم فریم درب برقی شیشه ای PGF3 قابلیت استفاده از لاستیک گسگت بجای استفاده از واشر مویی میباشد ، ریل آلومینیومی زیرین لت های ثابت ، و لاستیک های EPDM و فیکسچر آلومینیومی و امکان استفاده از شیشه هایی با کلفتی ۱۰ تا ۲۰ میلیمتر میباشد. شایان ذکر است که شیشه هایی با ضخامت ۱۰ تا ۲۰ میلی متر مناسب برای شیشه های دوجداره و لمینیت ضد گلوله میباشد .

رنگ پروفیل درب برقی شیشه ای

میتوان رنگ فریم درب برقی شیشه ای را انتخاب نمود ولی رنگ استاندارد برای فریم ها نقره ای رنگ میباشد که این رنگ ها آنادایز شده اند .
آنادایز به این معنا میباشد که اگر روی فریم خط و خش بیافتد رنگ همچنان ثابت میباند . فرایند آنادایز به این صورت میباشد که با شکل گرفتن یک لایه نازک اکسیدی روی قطعات آلومینیوم باعث بالا بردن توان آن در برابر مقاومت شده .

در آپارات میتوانید یکی از کلیپ های درب اتوماتیک شیشه ای را مشاهده کنید .