آکواریوم جادویی Fun Fish پازیلو

آکواریوم جادویی Fun Fish


آکواریوم جادویی Fun Fish یک آکواریوم خودکار است و قادر به تمیز کردن خودش است برای خرید آکواریوم جادویی و اطلاع از قیمت آکواریم جادویی با پازیلو در تماس باشید .

کواریوم جادویی مای فن فیش با طراحی جالب و زیبا جلوه ایی زیبا را به منزل و اتاف شما میدهد، این آکواریم اتوماتیک وار خود را تمیز کرده و به آسانی آب آلوده و تاریخ گذشته را خارج کرده و آب تمیز جایگزین آن می شود، شما کافیست فقط آب تمیز و پاکیزه را درون آکواریوم جادویی بریزید و از لوله ی شیشه ای شاهد خروج آب اضافی و قدیمی خواهید بود.  به دلیل سایز کوچک آکواریوم براحتی می توانید از آن به عنوان تزیین اوپن آشپزخانه، میز ، کمد، پنجره و طاقچه خود استفاده نمایید، آکواریوم جادویی هدیه ایی زیبا برای کودکان و علاقمندان به نگهداری ماهی می باشد.

اگر به دنبال خرید آکواریوم و جایی برای نگهداری ماهی  هستید خرید آکواریوم جادویی را به شما پیشنهاد می دهیم.

خیلی ها به دلیل مشکل بودن شستشوی آکواریم تابه حال آن را تهیه نکرده اند،تمیز کردن آکواریوم ها هم سخت هست و هم بیزار کننده،خیلی ها هستند که آکواریوم های کوچک و بزرگ دارند همانطور که میدانید تمیز کردن آکواریوم یک کار وقت گیر و گاها خسته کننده میباشد.

به همین خاطر برای رفاه حال شما عزیزان یک آکواریوم بسیار کاربردی و پر طرفدار را معرفی می نماییم.

خرید آکواریوم جادویی

این آکواریوم کوچک و جالب را میتوانید به راحتی تمیز کنید کافیست با ریختن آب بر روی آن آب کثیف شده از زیر توسط یک لوله به بالا کشیده شده و به بیرون از آکواریوم ریخته میشود.

آکواریوم خودکار

آکواریوم خودکار خانگی به شکل یک گلدان مربعی بوده که دارای لوله ی تمیز کننده است و شما فقط کافیست که آب تمیز را داخل آکواریوم جادویی ریخته و شاهد خارج شدن آب کثیف از لوله ی تمیز کننده ( cleaning tank) بوده و از بوی نامطبوع اکواریم ها جلوگیری کنید در عین حال که زیبایی یک آکواریوم بزرگ را دارا بوده و به خصوص برای بچها ( که از نگهداری موجودات آبی لذت میبرند ) بسیار جالب است.
نگاه کردن به هر چیزی که نشانی از طبیعت داشته باشد روحیه ای شاداب و سر زندگی را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های آکواریوم جادویی Fun Fish:

این آکواریوم خودکار قادر به تمیز کردن خودش میباشد- کافیست آب تمیز را اضافه کنید و شاهد تخلیه آب زائد از لوله تخلیه آن باشید
هدیه ای ارزشمند برای صاحبان جانداران آبزی
ابعاد تقریبی 25 در 12 سانتی متر
جنس: پلاستیک فشرده
ظاهری بسیار شیک و کوچک برای ماهی ها
میتوانید مرتب آکواریوم خود را تمیز کنید بدون آنکه کار خاصی انجام دهید
جهت نگهداری انواع آبزیان از جمله ماهی

قیمت آکواریوم جادویی بسیار مناسب

وزن سبک و قابل حمل

بسیار مناسب برای عید نوروز

کیفیت بالا و عمر طولانی

قیمت آکواریوم جادویی

قیمت آکواریوم جادویی بسیار مناسب بود ، به این دلیل که پازیلو این محصول را بدون واسطه به مشتریان خود ارائه میدهد . از محصول دیگری که پازیلو به شما پیشنهاد میکند اسفند دود کن برقی میباشد که در آپارات میتوانید کلیپ آنرا ببینید.

همچنین در زیر کلیپ این محصول را مشاهده کنید

برای خرید آکواریوم جادویی با پازیلو در تماس باشید و سفارش آنلاین خود را ثبت کنید .

ظرف عسل ریز

ظرف عسل خوری


ظرف عسل جنوا یک ظرف عسل ریز هست که فروشگاه اینترنتی پازیلو این ظرف عسل خوری را به صورت مستقیم وارد میکند و با بهترین قیمیت به علاقه مندان ارائه میدهد . این ظرف عسل خوری با نام جنوا هانی پات معروف است و به دلیل داشتن ساختار زیبا و فانتزی خود از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. عسل ریز جنوا دارای پایه نگهدارنده است که بعد از استفاده روی پایه مخصوص خود قرار می گیرد.

ظرف عسل جنوا

افتادن و غرق شدن قاشق در ظرف یا شیشه عسل، مربا و… را فراموش کنید!

ظرف عسل جدید Genova با قابلیت استفاده بسیار راحت تر از آنچه تصور کنید.
از این محصول میتوانید برای سایر مواد غذایی ای که مانند عسل نیمه روان هستند نیز استفاده کنید. برای مثال مناسب جهت مصرف مارمالاد مربا، سمنو، سس، رُب و… یا مواد روان مثل انواع روغن، سرکه و…

عسل ریز جنوا از جنس نشکن می باشد.

ظرف عسل ریز :

  • بدون نیاز به زدن قاشق درون ظرف
  • جلوگیری از ریختن عسل روی سطوح و کابینت
  • استفاده عسل تا آخرین قطره
  • دارای پایه مخصوص برای جلوگیری از چکه کردن عسل
  • استفاده بسیار آسان و راحت
  • مناسب برای منزل و محل کار
  • قابل استفاده برای عسل ، مربا ، سس و . . .
  • دارای بدنه بلور نشکن و بسیار مقاوم

 

جنس این ظرف عسل خوری بصورتی میباشد که بسیار مقاوم و در برابر ضربه و افتادن محکم میباشد و از ویژگی های مهم این ظرف میباشد .

و از ویژگی های مهم دیگر میتوان به داشتن پایه مخصوصی در زیر آن میباشد که از چکه کردن عسل جلوگیری میکند و از دردسر نوچ و چسبناک شدن جلوگیری میکند .

از محصولاتی که پازیلو به شما پیشنهاد میکند ،رشته کن دستی میوه میباشد که در آپارات میتوانید کلیپ آنرا مشاهده کنید .

در زیر نیز میتوانید کلیپ ظرف عسل ریز جنوا را مشاهده کنید .


ماژیک جادویی magic pens

ماژیک جادویی magic pens


ماژیک جادویی مجیک پن (ماژیک جادویی magic pens)، یک محصول بسیار متفاوت و شگفت انگیز ، ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا می باشد ، ماژیک magic pens قابلیت تغییر رنگ بسیار زیبایی دارد ، این محصول دارای ماژیک های سفید با قابلیت پاک کردن رنگ می باشد ، این ماژیک دارای یک رنگ پاش است که تنوع رنگ آمیزی را برای شما بسیار بالا خواهد برد ، این محصول دارای 20 ماژیک در رنگ های مختلف و همچنین یک رنگ پاش می باشد و لذت نقاشی را برای کودکان شما بیش از پیش خواهد کرد شاید سوال شما هنوز برای ماژیک جادویی چیست و روش استفاده از ماژیک جادویی ادامه داشته باشد ، پس با ما همراه باشید .

ماژیک جادویی مجیک پن

20 عدد ماژیک مجیک پن

به همراه رنگ پاش

دارای شابلون

20 عدد ماژیک

9 قلم تغییر رنگ،9 قلم رنگی و 2 قلم جادویی سفید

امکان پاک کردن جادویی رنگ ها

قابل استفاده بر روی هر گونه کاغذ

عمر طولانی و نوک قلم ضد ضربه

مناسب برای سن 4 سال به بالا

ماژیک 20 عددی با قابلیت تغییر رنگ

روش استفاده از ماژیک جادویی

چند تا از این ماژیک جادویی magic pens دو رنگ هستن یعنی قابلیت تغییر به دورنگ رو دارن … حالا چطوری ؟ به این صورت که مثلا شما رنگ آبی رو برمی دارید و رنگ آمیزی می کنید بعد با یک ماژیک سفید رنگ که داخلشه روی رنگ آبی می کشید و مشاهده خواهید کرد که رنگ آبی به رنگ زرد تغییر رنگ میده !!!!
توش چیزای جالب دیگه ای مثل شابلون و یه وسیله دیگه رنگ آمیزی هم وجود داره
پکیج جالبیه – می تونید برای خودتون یا کوچولو هایی که دوسشون دارید تهیه کنید

ماژیک جادویی چیست

تخیلات و رویاهای کودکانه یکی از عجیب ترین چیزهای دنیاست.ماژیک های جادویی این امکان را به کودکان می دهد تا رویاهای خود را بر روی کاغذ پیاده سازند، و شاید ماژیک های مجیک پنز کارهایی بیش از این نیز انجام خواهد داد.

این کالا شامل بیست عدد ماژیک،یک محفظه و یک رنگ پاش به عنوان هدیه می باشد.از این بیست ماژیک، 9 عدد ماژیک تغیی دهنده رنگ، 9 قلم رنگی و 2 عدد ماژیک سفید رنگ جادویی است که در واقع رنگ را پاک می کند.

این ماژیک ایجاد لکه نکرده و دارای عمر طولانی است و بنا براین برای رنگ آمیزی کتاب ها نیز بسیار مناسب می باشد.نکته مهم این قلم های جادویی غیر سمی بودن و قابلیت شستشو است.

از دیگر وسایل بازی کودکان پازیلو به شما شن جادویی را پیشنهاد میکند ، در اینجا میتوانید کلیپ آنرا مشاهده کنید .

پک کامل فانی بافت پازیلو

پک کامل فانی بافت

با خرید فانی بافت و آموزش فانی بافت از سایت پازیلو شما یک پک کامل فانی بافت دارید که میتوانید بدون نیاز آموزش بافتن دستبند انواع دستبند ، پابند بسازید .این محصول یک سرگرمی بسیار مناسب و لذت بخش برای اوقات فراغت شما است .این محصول به عنوان پر فروش ترین محصول سرگرمی در جهان شناخته می شود.

آموزش فانی بافت

یکی از دغدغه های شما پر کردن اوقات فراغت خود به بهترین شکل ممکن است ، ما برای پر شدن این اوقات به بهترین شکل ممکن این محصول را معرفی می کنیم ، محصولی که به عنوان پر فروش ترین محصول سرگرمی جهان شناخته شده است. شما به راحتی با استفاده از این محصول قادر خواهید بود که استعدادهای خود را شکوفا نمایید و با استفاده از این محصول هر چیزی را که بخواهید برای خود بسازید.

آموزش بافتن دستبند

با استفاده از این محصول شما می توانید  انواع دستبند ، انگشتر ، پابند و بسیاری وسایل دیگر بسازید و هر زمان که از دستبند و انگشتر خود خسته شدید به راحتی طراحی آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. دستبند زیبا و رنگارنگ خود را خودتان درست کنید و از درست کردن و به دست کردن آن لذت ببرید. فانی لوم شامل حلقه های رنگی کشی است که قابلیت دارد شما با خلاقیت خود آن را به شکل های مختلفی بافته و از آن استفاده های مختلفی بکنید. کار با فانی بافت بسیار لذت بخش است و همه در هر سنی می توانند از این وسیله استفاده نمایند.

محتویات این محصول:
1 – شابلون مخصوص بافت دستبند
2 – گیره مخصوص جا به جا کردن و در هم انداختن کش ها
3 – دو بسته کامل کش فانی بافت در رنگ های متنوع
4 – گیره های مخصوص بستن دستبند
5 – دفترچه راهنمای بافت انواع دستبند به صورت تصویری

از دیگر محصولاتی که پازیلو به شما پیشنهاد میکند ، ماژیک جادویی airbrush میباشد که از آپارات میتوانید مشاهده کنید .

لامپ اضطراری قابل حمل handy bulb

لامپ اضطراری قابل حمل handy bulb


لامپ اضطراری قابل حمل handy bulb یک چراغ اضطراری سقفی میباشد که کاربرد فراوانی مخصوصا در سفر و کمپینگ میتواند داشته باشد ، این لامپ بسیار سبک و عملکردی فوق العاده دارد و با ۴ باتری قلمی ساعت ها روشنایی را به شما تقدیم میکند .

چراغ اضطراری سقفی :

  • جنس بدنه : پلاستیک درجه 1 سبک
  • بدون نیاز به برق برای روشن شدن
  • طراحی سبک و حمل آسان
  • اتصال به تمام دیوارها با خاصیت چسبی مخصوص هندی بالب
  • استفاده از ۴ باتری قلمی برای ساعت ها روشنایی
  • عرضه شده در قیمت عمده بسیار ارزان و کیفیت اصلی محصول
  • جایگزینی مناسب برای روشنایی های گازی و بنزینی در صورت نبود برق
  • قابل نصب روی کاشی،داخل کمد،راه پله ها،آشپزخانه،پارکینگ،اتاق کار و…
  • استفاده از یک حباب نشکن برای محافظت از لامپ در برابر شکستن

حتما برای شما هم پیش آمده است که برق منزل یا محل کارتان به صورت ناگهانی قطع شود و شما و دیگر اعضای خانواده در آن تاریکی به سختی ، دنبال چراغ قوه ، شمع و … بگردید. تخفیکس امروز با پیشنهادی که برای شما عزیزان دارد که شما را از این مشکلات رها می کند. لامپ هندی بالب ، وسیله ای کاربردی و مفید می باشد که نیاز شما را در هر مکان و شرایطی برای روشنایی تامین می کند و نیازی نیست وقتی یکی از این وسیله را در خانه دارید نگران تاریکی و رفتن برق باشید .

در هر خانه ای به یکی از این لامپ ها احتیاج است و واقعا لامپ هندی بالب کاربردی می باشد .زمان های قدیم هر کسی در خانه اش یک بسته شمع برای روزهایی که برق می رفت و یا جاهایی که احتیاج به روشنایی بود ، داشت اما امروزه ،  کمتر برق خانه ای قطع می شود اما باز هم به یکی از این لامپ ها احتیاج دارید. داخل کمد ، راه پله ، پارکینگ و … میتوانید از این لامپ ها استفاده کنید.

حتی می توانید از این لامپ در مسافرت و یا داخل چادر استفاده کنید. بسیار کوچک اما مفید برای هر خانه ای است. با تهیه یکی از این لامپ ها بر دیگر نگران تاریکی و قطع برق نباشید و برای همیشه با تاریکی خداحافظی کنید.

از محصولاتی که به شما پیشنهاد میکنیم ، بطری کتابی آب است که در آپارات میتوانید کلیپ آنرا مشاهده نمایدد.