پک کامل فانی بافت پازیلو

پک کامل فانی بافت

با خرید فانی بافت و آموزش فانی بافت از سایت پازیلو شما یک پک کامل فانی بافت دارید که میتوانید بدون نیاز آموزش بافتن دستبند انواع دستبند ، پابند بسازید .این محصول یک سرگرمی بسیار مناسب و لذت بخش برای اوقات فراغت شما است .این محصول به عنوان پر فروش ترین محصول سرگرمی در جهان شناخته می شود.

آموزش فانی بافت

یکی از دغدغه های شما پر کردن اوقات فراغت خود به بهترین شکل ممکن است ، ما برای پر شدن این اوقات به بهترین شکل ممکن این محصول را معرفی می کنیم ، محصولی که به عنوان پر فروش ترین محصول سرگرمی جهان شناخته شده است. شما به راحتی با استفاده از این محصول قادر خواهید بود که استعدادهای خود را شکوفا نمایید و با استفاده از این محصول هر چیزی را که بخواهید برای خود بسازید.

آموزش بافتن دستبند

با استفاده از این محصول شما می توانید  انواع دستبند ، انگشتر ، پابند و بسیاری وسایل دیگر بسازید و هر زمان که از دستبند و انگشتر خود خسته شدید به راحتی طراحی آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. دستبند زیبا و رنگارنگ خود را خودتان درست کنید و از درست کردن و به دست کردن آن لذت ببرید. فانی لوم شامل حلقه های رنگی کشی است که قابلیت دارد شما با خلاقیت خود آن را به شکل های مختلفی بافته و از آن استفاده های مختلفی بکنید. کار با فانی بافت بسیار لذت بخش است و همه در هر سنی می توانند از این وسیله استفاده نمایند.

محتویات این محصول:
1 – شابلون مخصوص بافت دستبند
2 – گیره مخصوص جا به جا کردن و در هم انداختن کش ها
3 – دو بسته کامل کش فانی بافت در رنگ های متنوع
4 – گیره های مخصوص بستن دستبند
5 – دفترچه راهنمای بافت انواع دستبند به صورت تصویری

از دیگر محصولاتی که پازیلو به شما پیشنهاد میکند ، ماژیک جادویی airbrush میباشد که از آپارات میتوانید مشاهده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.