ماژیک جادویی magic pens

ماژیک جادویی magic pens


ماژیک جادویی مجیک پن (ماژیک جادویی magic pens)، یک محصول بسیار متفاوت و شگفت انگیز ، ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا می باشد ، ماژیک magic pens قابلیت تغییر رنگ بسیار زیبایی دارد ، این محصول دارای ماژیک های سفید با قابلیت پاک کردن رنگ می باشد ، این ماژیک دارای یک رنگ پاش است که تنوع رنگ آمیزی را برای شما بسیار بالا خواهد برد ، این محصول دارای 20 ماژیک در رنگ های مختلف و همچنین یک رنگ پاش می باشد و لذت نقاشی را برای کودکان شما بیش از پیش خواهد کرد شاید سوال شما هنوز برای ماژیک جادویی چیست و روش استفاده از ماژیک جادویی ادامه داشته باشد ، پس با ما همراه باشید .

ماژیک جادویی مجیک پن

20 عدد ماژیک مجیک پن

به همراه رنگ پاش

دارای شابلون

20 عدد ماژیک

9 قلم تغییر رنگ،9 قلم رنگی و 2 قلم جادویی سفید

امکان پاک کردن جادویی رنگ ها

قابل استفاده بر روی هر گونه کاغذ

عمر طولانی و نوک قلم ضد ضربه

مناسب برای سن 4 سال به بالا

ماژیک 20 عددی با قابلیت تغییر رنگ

روش استفاده از ماژیک جادویی

چند تا از این ماژیک جادویی magic pens دو رنگ هستن یعنی قابلیت تغییر به دورنگ رو دارن … حالا چطوری ؟ به این صورت که مثلا شما رنگ آبی رو برمی دارید و رنگ آمیزی می کنید بعد با یک ماژیک سفید رنگ که داخلشه روی رنگ آبی می کشید و مشاهده خواهید کرد که رنگ آبی به رنگ زرد تغییر رنگ میده !!!!
توش چیزای جالب دیگه ای مثل شابلون و یه وسیله دیگه رنگ آمیزی هم وجود داره
پکیج جالبیه – می تونید برای خودتون یا کوچولو هایی که دوسشون دارید تهیه کنید

ماژیک جادویی چیست

تخیلات و رویاهای کودکانه یکی از عجیب ترین چیزهای دنیاست.ماژیک های جادویی این امکان را به کودکان می دهد تا رویاهای خود را بر روی کاغذ پیاده سازند، و شاید ماژیک های مجیک پنز کارهایی بیش از این نیز انجام خواهد داد.

این کالا شامل بیست عدد ماژیک،یک محفظه و یک رنگ پاش به عنوان هدیه می باشد.از این بیست ماژیک، 9 عدد ماژیک تغیی دهنده رنگ، 9 قلم رنگی و 2 عدد ماژیک سفید رنگ جادویی است که در واقع رنگ را پاک می کند.

این ماژیک ایجاد لکه نکرده و دارای عمر طولانی است و بنا براین برای رنگ آمیزی کتاب ها نیز بسیار مناسب می باشد.نکته مهم این قلم های جادویی غیر سمی بودن و قابلیت شستشو است.

از دیگر وسایل بازی کودکان پازیلو به شما شن جادویی را پیشنهاد میکند ، در اینجا میتوانید کلیپ آنرا مشاهده کنید .

نظرات 1 + ارسال نظر
همیار رایانه جمعه 25 خرداد 1397 ساعت 11:57

وبلاگ عالی دارید.
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات انواع وبلاگ ها ، رایانه ، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، نصب بازی ها، دستگاه های پرینتر و فکس و سایر خدمات در زمینه کامپیوتر می باشد.
شماره تماس 9099071728
پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.